Flinck
cd
hello world
|
Post by Flinck on Jun 6, 2008 16:54:47 GMT 3
haha tais olla pientä pullaa toi kreikan mestaruus viimeeksi noh saa nähdä mi-mitä sä meinaat? ai, että oliko kreikka jää alkulohkoo (kuin myös hollanti ja espanja) Hah, voiha sitä tollee tapahtuu mut meikäläinen vie sen reilun 5 milj. lottopotin täs piakkoin
|
|
|
Post by denyle on Jun 6, 2008 16:57:07 GMT 3
ai sä viet sen... no vie pois, en olis halunnukkaa!
|
|
|
Post by a98 on Jun 6, 2008 16:58:22 GMT 3
haha mä en uskalla enää avautuu siitä miten hollanti pieksee kaikki (viimeeks ku tein noin ne ei päässy edes kisoihin asti) mut luotto on kova
|
|
Flinck
cd
hello world
|
Post by Flinck on Jun 6, 2008 17:02:30 GMT 3
haha mä en uskalla enää avautuu siitä miten hollanti pieksee kaikki (viimeeks ku tein noin ne ei päässy edes kisoihin asti) mut luotto on kova Joo mut on kyl kova jengi kans. Uskon et ainaki jatkoo menee ihan kevyesti.. mut ei o kyl mikää uskon asia. Mut uskoo on
|
|
|
Post by a98 on Jun 6, 2008 17:18:00 GMT 3
hitto hyvin taas toimii toi mun domain: www.allendemusic.com/ostin 7euroo / vuosi hinnalla ton domainin shnetworksistä. toimii niin et mulla on toi oma levytila käytössä ja toi vaa ohjaa sen sinne.. ja taas kerran ei ainakaa mulla yhdistä tonne, melkee joka toinen päivä on hetki että toi ei toimi joutuu vissii koht pyytää rahat takasin ja vaihtaa firmaa..
|
|
|
Post by denyle on Jun 6, 2008 17:20:50 GMT 3
joo, ei näytä menevän... törkeetä toimintaa shnetworksiltä sanon minä
|
|
|
Post by a98 on Jun 6, 2008 17:24:09 GMT 3
oli halvin mitä löysin ja vielä suomalainen. alkuu vaikutti tosin ammattimaiselta, mut en tiiä sit mikä tossa on...
ei voi johtuu niitten servereistäkään, koska se kuitenki näyttää ns "saavan yhteyden" tonne, mut tulee vaa valkonen sivu ja lähdekoodia ei saa näkyvii.
|
|
|
Post by denyle on Jun 6, 2008 17:25:16 GMT 3
mites noi kuvat tääl forumil, ne rokkaa kyl... mut tyypatkaa joku sivistynyt nuori guestina kattelees
|
|
|
Post by a98 on Jun 6, 2008 17:32:30 GMT 3
no helkkari just olin kirjottamassa valitus viestiä tonne shnetworksiin, sit just ennen lähetystä katoin vielä toimiiko sivut, ni nythän ne taas toimii noh jos toi ongelma jatkuu niin sit joudun kyllä valittamaan tosta
|
|
|
Post by denyle on Jun 6, 2008 17:38:42 GMT 3
penteleet aavistelivat kenties jotaa
|
|
Flinck
cd
hello world
|
Post by Flinck on Jun 7, 2008 14:21:55 GMT 3
Taas yks hyvä esimerkki et köyhän ei kannata ostaa halpaa. En tiiä missä atmosfääreis noi hinnat liikkuu mut toi 7e/ vuosi kuulostaa kyl aika törkeen halvalta.. pitäis vissii itekki ottaa vaikkei mitää teekkää, linkittää johku myspace sivulle vaik, missä ei sielkää o mitää . Ainaki nyt tuntuis pelaavan..
|
|
|
Post by a98 on Jun 7, 2008 14:30:37 GMT 3
no siis ei noista pelkistä domainesita 10euroa enempää kannata maksaa. tosin kyllähän niitäki mestoja löytyy mitkä pyytää 40euroo noista, mut.. webhotelli on sit asia erikseen ja ne yleensä maksaaki sit jo jonkun verran.
|
|
|
Post by denyle on Jun 7, 2008 14:42:53 GMT 3
njoo, ei mikää paha hinta... jos alkais lämmittelee vaihteeks nettisivu taitoi täs pikkuhiljaa 8)
|
|
|
Post by a98 on Jun 7, 2008 14:57:33 GMT 3
hohhoijaa aamukahvia täs pitäis keitellä... tää viikonloppu olis tarkotus olla juomatta alkoholia ollenkaan. en muista koska ois viimeeks käynny niin, rahatilanne on pahin koskaan joten pitää yrittää säästää joka jutussa nyt. noh joo join mä eilen 1,8 siideriä ku puolisolle ei maistunukkaa vadelma light saa nähä miten tän päivän selvii, jotenki tuntuu et on krapula näköjää tulee krapula vaikka ei mitää joiskaa... kahvia menee sitäki enemmän sit..
|
|
Flinck
cd
hello world
|
Post by Flinck on Jun 8, 2008 19:47:53 GMT 3
hohhoijaa aamukahvia täs pitäis keitellä... tää viikonloppu olis tarkotus olla juomatta alkoholia ollenkaan. en muista koska ois viimeeks käynny niin, rahatilanne on pahin koskaan joten pitää yrittää säästää joka jutussa nyt. noh joo join mä eilen 1,8 siideriä ku puolisolle ei maistunukkaa vadelma light saa nähä miten tän päivän selvii, jotenki tuntuu et on krapula näköjää tulee krapula vaikka ei mitää joiskaa... kahvia menee sitäki enemmän sit.. Se alkaa tulemaan näköjään ihan alitajuisesti
|
|